750₺ ve üzeri alışverişlerde ÜCRETSİZ KARGO
Hafta içi saat 12.00‘ye kadar verilen siparişler AYNI GÜN KARGODA

  • 0 Items - 0,00
    • Sepette hiç bir ürün yok.
%30 İNDİRİMYENİ

Orijinal fiyat: ₺150,00.Şu andaki fiyat: ₺105,00.

Bencil Mutluluk Mu Manevi Doyum Mu? -Tüketim Kararlarının Psikolojisi-

Selfish Happiness Or Spiritual Fulfillment? -The Psychology Of Consumption Decisions-

10.70458/fcr.9786256781764

0000-0001-8956-0167 ES0262 ,
Paylaş
Bencil Mutluluk Mu  Manevi Doyum Mu? -Tüketim Kararlarının Psikolojisi-
Günümüzün görsel ve dijital kültüründe bireyler, sosyal medyanın yarattığı görünürlük baskısı altında, maddi varlıkları aracılığıyla kimliklerini inşa etmeye çalışmaktadır. Bu durum, hedonik tüketimi hayatın merkezine oturtarak bireyleri bir tüketim döngüsüne hapsetmektedir. Rekabetin ve materyalizmin hüküm sürdüğü bu çağda, insanlar arasındaki bağlar zayıflamakta, ahlâkî değerler erozyona uğramakta ve bencillik giderek artmaktadır. Literatürdeki çalışmalar, dindarlığın tüketim davranışlarını sınırlayıcı bir role sahip olduğunu gösterse de bu ilişkinin karmaşıklığı ve farklı açılardan daha fazla araştırılması gerektiği vurgulanmaktadır. Elinizdeki kitap, tüketimin bireyler üzerindeki psikolojik etkilerini, özellikle hedonik tüketim ile bencillik arasındaki ilişkiyi ve dindarlığın hedonik tüketim ile bencillik arasındaki ilişkide nasıl bir etkiye sahip olduğunu din psikolojisi perspektifinden ele almaktadır.
Anahtar Kelimeler: Din Psikolojisi; Tüketim; Hedonik Tüketim; Bencillik; Dindarlık.

Bencil Mutluluk Mu Manevi Doyum Mu? -Tüketim Kararlarının Psikolojisi- İÇ SAYFALAR
Selfish Happıness or Spiritual Fulfillment? -The Psychology of Consumption Decisions-
In today’s visual and digital culture, individuals try to build their identities through their material possessions under the pressure of visibility created by social media. This situation places hedonic consumption at the center of life and traps individuals in a cycle of consumption. In this era in which competition and materialism prevail, the bonds between people weaken, moral values erode, and selfishness increases. Although the literature shows that religiosity has a limiting role in consumption behavior, it is emphasized that this relationship is complex and needs to be investigated further from different perspectives. This book examines the psychological effects of consumption on individuals, especially the relationship between hedonic consumption and selfishness, and how religiosity affects the relationship between hedonic consumption and selfishness within the lens of the Psychology of Religion.
Keywords: Psychology of Religion; Consumption; Hedonic Consumption; Selfishness; Religiosity.
Genel Yayın No

1427

Marka

Eskiyeni

Marka No

262

ISBN

9786256781764

Yayım Tarihi

26.10.2024

Dil

Boyut

13,5 x 21 cm

Baskı Sayısı

1

Sayfa Sayısı

203

Kağıt Cinsi

70 gr. Enzo

Kapak